Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


BIURA 

Sztuczna inteligencja pomoże w rekrutacji multiagentowi Wakacje.pl

Wakacje.pl stworzyły kampanię rekrutacyjną, wykorzystując do tego sztuczną inteligencję (AI). Zadanie zlecone AI polegało na zbudowaniu kreacji z wykorzystaniem słynnych zabytków, co, z jednej strony ma podkreślać, że agent działa na rynku turystycznym, z drugiej, w zabawny sposób zachęcać do zmiany dotychczasowego życia zawodowego. Celem było też pokazanie, że Wakacje.pl to firma otwarta na nowości i chętnie sięgająca po niestandardowe rozwiązania.

Jak wyjaśnia Piotr Piankowski, EB&EVENT manager w Wakacje.pl, w dobie silnie rozwiniętych social mediów i codziennego pędu, na przykucie uwagi kandydata jest dużo mniej czasu niż kiedyś. - Przygotowaliśmy zatem 9 grafik i relacji na Facebooka, LinkedIna oraz Instagrama, bo właśnie tam najłatwiej spotkać potencjalnych kandydatów do pracy.

Koncept kreatywny i hasła powstawały we współpracy z kilkoma działami. Pierwszym krokiem było przygotowanie wizualizacji w programie graficznym. Na tej podstawie powstały prototypy profesjonalnych kreacji, do których stworzenia wykorzystano sztuczną inteligencję. Na kolejnym etapie specjaliści od grafiki dopieszczali już szczegóły projektów, a zespół copywriterski pracował nad hasłami reklamowymi. MO, foto Wakacje.pl

2024-03-18 11:52:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter