Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Nowa oferta biur – wyjazd pod opieką lekarza
Na niemieckim rynku turystycznym istnieją touroperatorzy specjalizujący się w organizacji wycieczek z lekarzem. Doktor spotyka grupę już na lotnisku wylotowym i przez cały pobyt służy swoją wiedzą i umiejętnościami. więcej...
Invia przejmuje Travelplanet
Lider czeskiego i słowackiego rynku e-travel, Invia.cz, przejęła pakiet akcji Travelplanet SA stanowiący 44 proc. kapitału zakładowego spółki. Czeska firma dąży do konsolidacji rynku sprzedaży internetowej w Europie Środkowo-Wschodniej. więcej...
Targi to ważne narzędzie marketingowe
Za nami kolejna edycja jednych z największych polskich targów – TT Warsaw. Jak co roku, także i tym razem spotkał się na nich cały świat. I choć niektórzy przepowiadają zmierzch targów jako instytucji, wystawcy warszawskiej imprezy w większości chwalą sobie w niej udział. więcej...
POD KONTROLĄ - komentuje Wojciech Fedyk
Bitwa o turystykę. Polacy mają dziedziczny gen walki. W przeszłości wielokrotnie podejmowaliśmy walkę z pobudek patriotycznych, współcześnie wszyscy walczymy z kryzysem, politycy aktualnie sami ze sobą i o stołki, a branża turystyczna codziennie podejmuje bitwę o turystę, o rynek z konkurencją i z nieracjonalnymi przepisami. więcej...
Monitoring pod kontrolą
Okazuje, że „podglądani” jesteśmy niemal wszędzie. Kamery instaluje się nawet tam, gdzie powinno zachować się pełną prywatność, czyli m.in. w miejscach wakacyjnych wyjazdów. Co ciekawe, regulacji prawnych dotyczących monitoringu jest niewiele. więcej...
Warszawa stara się o japońskich turystów
Stereotyp japońskiego turysty jest w Polsce równie wyrazisty jak obraz naszego kraju według przeciętnego mieszkańca Kraju Kwitnącej Wiśni. Kojarzymy się głównie z Chopinem, holokaustem i komunizmem. więcej...
Grupa TUI odnotowała historyczny wzrost
TUI Travel PLC ogłosiło wyniki finansowe grupy za trzeci kwartał rozliczeniowy, który skończył się 30 czerwca 2011 r. więcej...
Zadośćuczynienie za jeden zmarnowany dzień
Mówi się „zmarnowane wakacje”, „zmarnowany urlop” – ale z ostatniego wyroku Sądu Okręgowego w Lublinie wynika, że nawet jeśli 1/14 urlopu będzie odbiegała od umówionych warunków, klienci mogą żądać zadośćuczynienia. I to niemałego. więcej... [KOMENTARZE (27)]
Norwegia – kraj dla miłośników natury
Piękna przyroda, fiordy, góry, zorza polarna i słońce o północy – to najważniejsze powody, dla których miłośnicy aktywnego wypoczynku wybierają Norwegię. Kraj jest atrakcyjnym miejscem, zarówno na krótkie wypady w ciągu roku, jak i dłuższe zagraniczne wakacje lub ferie zimowe. więcej...
Internetowe szkolenie z Polski
POT postanowiła pójść w ślady innych krajów i zorganizowała e-learning dla branży turystycznej. Projekt jest skierowany głównie do zagranicznych touroperatorów. więcej...
Unijny Trybunał odpowie, jak opodatkować usługi własne
Problem dotyczący sposobu rozliczenia usługi turystycznej w wypadku, gdy w jej skład wchodzą usługi własne organizatora, od kilku lat jest żywy i budzi liczne wątpliwości i spory. W końcu sprawa polskiego biura podróży trafi na wokandę ETS. więcej...
Raport Rynek lotniczy 2011
Rynek lotniczych przewozów czarterowych w Polsce od wielu lat rośnie. Tempo tego wzrostu jest zróżnicowane, ale trend wyrazisty, a skala wzrostu duża. więcej...
Joanna Lewicka-Leksińska, właścicielka biura Joanna
SONDA - Czy podwyższenie stawek gwarancji ubezpieczeniowych wpłynie na poprawę obsługi poszkodowanego turysty? więcej...
Polacy to w dużej mierze domatorzy
Turyści, podobnie jak klienci innych branż, dzielą się na różne typy. Ich rozpoznanie jest kluczem do udanej promocji wśród pożądanej grupy docelowej. więcej...
Blue Heaven rozpocznie działalność w październiku
Na polskim rynku turystystycznym pojawi się kolejny touroperator. Blue Heaven, bo tak nazywać się będzie biuro, zaproponuje wycieczki do najczęściej wybieranych przez Polaków destynacji wakacyjnych. więcej...
Czarter jachtu trudny do opodatkowania
W jednej z ostatnich interpretacji wyjaśniono, jak i kiedy należy opodatkować czarter jachtu. Wskazano w niej m.in., jaka jest różnica, gdy do czarteru dokładane są usługi skippera. więcej...
Zbudować zaufanie poprzez rachunek
Pobieranie opłat na rachunek powierniczy może być dla organizatorów nie tylko rozwiązaniem ekonomicznym, ale także elementem strategii marketingowej. więcej... [KOMENTARZE (6)]
River Information System już w Polsce
W dniu 16.09.2011 r. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o żegludze śródlądowej (Dz.U. z 2011 r. nr 168, poz. 1003). Wprowadza ona tzw. system RIS, który zdefiniowany został jako zharmonizowane usługi informacyjne wspierające zarządzanie ruchem i transportem w żegludze śródlądowej. więcej...
Paszport dla miłośników regionu
Kampania „Mazowsze. Weekend dwa kroki stąd” rozpoczęła drugi etap promocji regionu. Oprócz obecności wizualnej w przekazach medialnych przygotowano również akcję „Paszport turystyczny województwa mazowieckiego”. więcej...
UNWTO wspomaga rozwój sektora turystycznego w Afryce i Azji
Rusza nowy projekt szkoleniowy High Impact Tourism Training (HITT) realizowany przez SNV (Holenderską Organizację Rozwoju) przy wsparciu UNWTO. więcej... [KOMENTARZE (27)]

< 1   ...   355 356 357 358 359 361 362 363 364 365   ...   374 >
 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter